הצוות לטיפול במגיפות המליץ: חיסון שלישי מגיל 50

איתי גדסי וצבי טסלר No Comments on הצוות לטיפול במגיפות המליץ: חיסון שלישי מגיל 50

הצוות לטיפול במגיפות ממליץ: להרחיב את ההמלצה לחסן בחיסון שלישי אוכלוסיות מגיל 50 ומעלה, עובדי מערכת הבריאות, חולים בעלי גורמי סיכון לתחלואת קורונה קשה, אסירים וסוהרים

חיסון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצוות המייעץ לחיסוני קורונה, הצוות לטיפול במגפות וחברים בוועדת המעקב למועילות ולבטיחות החיסון, התכנסו הערב (חמישי) לדיון בנושא הרחבת ההמלצה לחיסון שלישי נגד נגיף קורונה לאוכלוסיות נוספות.

בין השאר נדונו, הרחבת החיסון לשכבות גיל נוספות, חיסון עובדי מערכת הבריאות, חולים בעלי גורמי סיכון לתחלואת קורונה קשה, אסירים וסוהרים וצוותי הוראה.

רובם המוחלט של המשתתפים המליץ להרחיב את ההמלצה לחסן בחיסון שלישי אוכלוסיות מגיל 50 ומעלה, עובדי מערכת הבריאות, חולים בעלי גורמי סיכון לתחלואת קורונה קשה, אסירים וסוהרים.

ההמלצה הועברה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, שצפוי לקבל החלטה ביחס להרחבת החיסון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בירך על ההחלטה: "אני מברך את מומחי הצוות לטיפול במגפות (צט"מ) על קבלת ההחלטה הנכונה למען בריאות אזרחי ישראל. חברי הצוות שקדו במקצועיות וביסודיות, והגיעו למסקנה כי החיסון השלישי לבני 50 ומעלה ולצוותים הרפואיים הוא יעיל ונכון".

"המבצע לחיסון בני 60 ומעלה היה הצלחה גדולה, עם יותר מ-750,000 מתחסנים עד כה, וכעת אנו ממשיכים לשלב הבא. זהו צעד חשוב במאבק נגד מגפת הדלתא".

"אני קורא לכל מי שמעל גיל 50 – התייצבו כבר מחר בבוקר. צאו להתחסן. מדובר בהצלחת חיים. זה בידינו".

"ביחד עם משרד הבריאות, הבאנו כמות גדולה של חיסונים לישראל על מנת לאפשר פעולה מהירה של חיסון הציבור והגנה עליו מפני זן הדלתא", הוסיף ראש הממשלה.

"ברכותיי גם לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ולכל אנשי מערכת הבריאות על עשייתם המסורה ועל המנהיגות שהם מגלים בתקופה מורכבת זו".

"נמשיך את הטיפול במגפת הדלתא בצורה יסודית ואחראית. נשמור על החיים ועל שגרת החיים, עם איזון בין צרכי הבריאות לצרכי הכלכלה ופרנסת אזרחי ישראל. ויחד – ננצח".

מיד לאחר הודעת הצוות לטיפול במגיפות, קופת החולים מאוחדת הודיעה כי תתחיל לחסן באופן מיידי כל מי שעומד בקריטריון וקיבל את מנת החיסון השניה לפני לפחות 5 חודשים ושאינם מאומתים או מחלימים. "מאוחדת ערוכה להמשיך את מבצע החיסונים לפי כל הנחיה שתצא ממשרד הבריאות".



0 תגובות